luni, 29 noiembrie 2010

BILANT



Zilele acestea se implinesc 6 ani de cand a fost ales, intr-un entuziasm total, un Presedinte jucator si 1 an de cand a fost reales, dar de aceasta data ca un Presedinte killer ("I-am ciuruit!"). De fiecare data, Presedintele nu s-a dezmintit si nu ne-a dezamagit. Pe mine, nu m-a dezamagit cu nimic, pentru ca nu l-am ales, deoarece am inteles ca in sloganul "Sa traiti bine", nu ma includea si pe mine, pentru ca acesta nu era completat si cu "daca munciti bine", iar eu fac parte, ca si altii, din categoria celor care muncesc bine doar pentru a supravietui (sloganul se adresa celor care traiesc din ce in ce mai bine, fara prea mult efort). De asemenea, am stiut ca lozinca "Jos coruptia!", era doar o lozinca, iar in ceea ce priveste regimul ticalosit, pe acea vreme eu nu il simteam ca fiind ticalosit, asa cum il simt acum.
Asadar, dupa multa chibzuinta, bilantul meu al celor 6 ani este acesta:
1.S-a constituit o noua nomenclatura, care se aseamana mai degraba cu camarila unei dictaturi regale, mult mai periculoasa decat nomenclatura regimului ceausist, pe care am putea-o denumi camarila republicano-dictatoriala.
2.S-a reusit sa fim invrajbiti unii impotriva celorlalti, sa ne intereseze ce este in ograda altora ca sa nu vedem ce este in Marea Ograda a Tarii.
3.Statul a reusit performanta de a nu mai putea plati pe profesori si medici, pentru ca se stie foarte bine ca o natiune instruita si sanatoasa nu poate fi manipulata.
4.S-a instaurat puterea semianalfabetilor cu diplome obtinute pe banda, a manelistilor si a purtatorilor flacarii violet, neplatitori de impozite si se denigreaza sistematic elita intelectuala neascultatoare si instigatoare, confundandu-se iluminarea cu instigarea.
5.Ne-am vazut visul cu ochii: putem pleca oriunde vrem, ca sa muncim, pentru ca suntem cu adevarati liberi.
6.Importam toate "bunatatile", la care romanii ravnesc si nu au posibilitatea sa le produca in tara lor: struguri din Africa de S-V, pere din Peru, rosii din Olanda, capsune din Spania, toate cu un gust deosebit si ecologice!
7.Am imprumutat bani de la FMI, fara sa stim unde s-au dus si care sunt investitiile. Mai mult ca sigur au fost cheltuiti cu pensiile trantorilor-asistati social si cu salariile bugetarilor, care mereu sunt in greva! Eu chiar cred ca s-au dus in buzunarele bugetarilor, dar in ale celor de sus, care au sustinut campania electorala si care trebuie rasplatiti nu numai cu functii bine platite, ci cu sustinerea unor afaceri, ale caror rezultate nu se vad. Coruptia s-a extins ca o caracatita, care nu mai poate fi controlata, iar minciuna sta cu Presedintele la masa, iar uneori se contopeste cu el.
8.Nu mai stim ce inseamna stat social, pentru ca ni s-au taiat toate drepturile de protectie sociala si nici ce inseamna stat de drept, pentru ca o minoritate este deasupra legii, care controleaza justitia si legislativul, nu mai stim ce inseamna separarea puterilor in stat si nici garantarea proprietatii. Reinvatam intr-un ritm rapid si o simtim pe pielea noastra, ce inseamna dictatura!
9. Am facut din culoarea portocalie un simbol national, pus cu neobrazare pe tricolorul national.
10. Statul national si unitar roman a devenit derizoriu, iar realitatea acestui stat va deveni in curand un trecut.
Dragi cititori onesti, va urez "La multi ani" cu ocazia Zilei Nationale si imi doresc sa refacem si sa traim cati mai multi ani intr-un stat national, unitar, de drept si social!
Pe curand,
Earnest

Niciun comentariu: