joi, 19 decembrie 2019

EARNEST VĂ RECOMANDĂ O CARTE (LIX). DR.BEN CARSON, MÂINI ÎNZESTRATE

Ben Corson și Donald Trump
  ,,Problematica tineretului american este una din preocupările mele primordiale.(...).În loc de a-și investi tot timpul și energia în sport sau muzică, tinerii aceștia inteligenți și talentați ar trebui să-și petreacă timpul citind. cultivându-se și asigurându-și o carieră pentru mai târziu."
(Dr. Ben Corson, ,,Mâini înzestrate")

   Despre Ben Corson am auzit pentru prima oară, când l-am văzut într-o dezbatere cu Donald Trump, când candida la președinția S.U.A. Am aflat atunci că este un reputat neurochirurg pediatric, primul  care a reușit să separe doi gemeni siamezi, uniți în partea superioară a capului. Atunci, nu știam că este și scriitor. Această ,,descoperire" am făcut-o de curând, când am citit cartea  ,, Mâini înzestrate", în traducerea Cristinei Iacob. Este cartea vieții lui, din copilărie până în anul 1987, când a separat cei doi gemeni.
      Este o carte, pe care orice părinte trebuie să o recomande copiilor lor, pentru ca aceștia să înțeleagă că poți orice, dacă vrei să ajungi cineva, atunci când  ești inteligent și talentat, indiferent de situația materială sau familială. Este o carte ușor de citit și deloc plicticoasă, scrisă în stilul bestsellerurilor americane.
  La sfârșitul cărții, Corson ne spune care este cheia succesului său: sistemul  THINK BIG, adică:
T = Talent, Time ( timp)
H =Hope ( speranță), Honesty ( onestitate)
I = Insight ( perspicacitate)
N = Nice ( amabilitate)
K = Knowledge (  știință, cunoștință, cunoaștere)
B = Books ( carte)
I = In- depth learning ( învățare aprofundată) 
G = God ( Dumnezeu)
  Vă doresc lectură plăcută și sărbători cu bucurii și liniște!
  Pe curând,
  Earnest



Niciun comentariu: