marți, 1 decembrie 2015

LA MULȚI ANI, "ȚARA MEA CU OCHI FRUMOȘI"!

La mulți ani, „Țara mea cu ochi frumoși”!
Fie ca în țara mea, valorile să fie recunoscute și respectate!
 Fie ca în țara mea, să nu mai existe ură și invrajbire între oameni!
Fie ca  în țara mea, toleranța față de cel care alte convingeri să fie literă de lege!
Fie ca în țara mea, „cozile se topor” sa fie marginalizate!
Fie ca  în țara mea, să nu mai existe Monici - avocați-politicieni care să apere un alt stat împotriva propriei patrii, obținând pentru acel stat Codex Aureus!
Fie ca în țara mea, să nu mai existe Răzvani-miniștri de externe, care să cedeze averea Godju lăsată moștenire românilor sau să renunțe la acea parte din  tezaurul țării aflat dincolo de frontierele patriei!
Fie ca în țara mea, să nu mai existe guverne de tehnocrați, care dau ca prima hotărâre de guvern libertatea tăierii pădurilor și președinți, care, după ce obțin încrederea moldovenilor de dincolo de Prut, să le anuleze ajutorul promis!
Fie ca în țara mea, să nu mai existe manipulare și tineri fără inteligență socială, ușor de manipulat!
Fie ca în țara mea, să nu mai existe oameni săraci, omeni leneși, hoți, violatori și pedofili!
Fie ca în țara mea, adevărații corupti să plătescă, nu doar cei corupți cu caltaboși, două găini și o mămăligă, un bulgăre de brânză și 10 ouă!
Fie ca în țara mea, dreptatea să triumfe!
Fie ca în țara mea, justiția să fie cu adevărat independentă!
Fie ca în țara  mea, să existe doar oameni cu suflete curate, care să-și iubească patria, care să respecte tradițiile acestui popor și sărbătorile lui, să aibă o credință și conștiință națională!
Fie ca  țara  mea, să fie ocrotită de Dumnezeu și să rămână o „țară cu ochi frumoși”!

Pe curând,
Earnest


P.S Pentru cei care nu au auzit de cântecul "Țara me cu ochi frumoși, îl găsesc aici, în interpretarea Corinei Chiriac
Buy this song onhttp://www.triplu.ro.

Un comentariu:

Vocea Poporului spunea...

Fie ca in țara mea, Earnest, să fie respect steagul românesc și de minoritatea maghiară, fie ca în țara românii să-și respecte Ziua Națională și să nu mai iasă în stradă ca huliganii, bătându-se cu jandarmii, fie ca în țara mea să nu mai pătrundă teroriști maghiari și să se plimbe în voie, să se antreneze și să planifice atentate! Fie ca în țara mea orice român să-și dorească pace și să nu provoace anarhie, acum când pe plan internațional se petrec atâtea evenimente care pun pacea în primejdie!