duminică, 8 iunie 2008

Ce se mai aude?

Dragii mei colaboratori onesti.
Am fost plecat cu treburi si cand m-am intors in urbe, ce am aflat? Ca nici un candidat pentru Primaria municipiului nu a castigat, ca va fi un al doilea tur de scrutin, intre Stavarache si Sechelariu. Ma intreb, cu mentalitatea mea de onest, de ce mai continua cursa Sechelariu, cand este o diferenta destul de mare intre el si Stavarache? Oare cine il sfatuieste sa continue, nu doreste sa-l distruga definitiv? Stiti ce am aflat eu cand m-am intors in urbe?Nici nu va vine sa credeti, cat de intortocheate sunt caile politice!
1. Cameleonul, adica Hasul, l-a bagat la inaintare pe domnul Mardare, el sustinandu-l, de fapt, pe SS. Nu s-a aratat la nici la o intalnire electorala sau a psd-istilor, lasandu-l sa se ocupe pe mitocanul de Vlase de intreaga campanie a bietului Mardare. El, marele H. a stat pe undeva tupilat si s-a ocupat de campania lui SS Intrebare: cu ce scop? Sunt 2 posibilitati: ori a vrut cu tot dinandisul sa vada cum se prabuseste clanul Sechelariu, ori s-a sclerozat, crezand cu adevarat ca va castiga clanul. Parerile sunt impartite.
2.O parte a psd-ului, suparata pe domnul Stavarache ca a facut campanie anti psd, in loc sa faca anti Seche, are de gand sa se uneasca la Consiliul judetean cu pdl-ul. Nu stiu ce face Stavarache, dar cred ca ar fi normal, dupa atata munca, sa faca tot posibilul si sa impiedice aceasta catastrofa.
3. PDL-ul a jucat murdar in toata campania, mituind alegatorii chiar si in ziua alegerilor si asa va face, mai mult ca sigur, si in turul 2. Mai baieti, de la pnl, ce faceti? Voi sunteti la putere, nu puteti tineti sub control, frauda? Voi de la psd, ce faceti, sunteti in opozitie, ar trebui sa faceti gura mare, dar taceti malc, ce interese aveti? Ati primit indicatii pretioase de la Geoana ca sa taceti, pentru ca asa a ordonat Marele Basescu? Fiti realisti, baieti, ca marinerul nu se tine de cuvant, daca v-a promis ceva de ros!
4.Sechelariu a cheltuit in aceasta campanie 3 miloane 5 sute de mii de euro ( am scris cu litere ca sa nu credeti ca am exagerat cu zerourile! S-au carat bani cu sacii de la acele banci, de prin strainataturi, pe unde are el tupilati banii). Se zvoneste, ca de ochii lumii, a imprumutat niste bani, dar tot nu poate justifica 1 milion 5 sute de mii de euro. Doamne, eu ma mir si ma intreb? Ce om normal, care a castigat bani in mod cinstit, ar investi intr-o campanie, pe care nu are certitudinea ca o va castiga. Niciunul, si atunci concluzia: e bolnav de grandomanie! Sau poate este schizofrenic si crede in ceea ce i-au prezis vrajitoarele, ca va castiga alegerile sau poate crede ca Primaria , daca ar castiga, i-ar dubla investitia!. De aici vine urmatoarea intrebare: Oare atat de mult a castigat frate-sau, de l-a convins pe SS sa candideze? Doamne, cata necinste! Oare si Stavarache a facut afaceri necurate? Nici nu mai stii pe cine si ce sa crezi!
Cititorii mei onesti, cugetati la cele de mai sus si faceti ceva, ca binele sa triumfe, sa fie cat mai multi oameni onesti, nu stati indiferenti, caci nimeni si nimic nu ne ajuta, daca noua, nu ne pasa, si se pravale tara acesta, pe care ne-au lasat-o mostenire, bunii nostri stramosi!
Earnest

Niciun comentariu: