duminică, 7 decembrie 2008

ZVONURI


Intotdeauna nu ma aflu in tara cand au loc evenimente importante. Am votat, ca orice cetatean responsabil si am plecat cu treburi in afara, crezand, ca atunci cand ma voi intoarece voi gasi guvern format si politicieni rezonabili. Dar de unde atata intelepciune!
Agitatie mare pentru guvernare. Eu daca as fi politician si membru marcant al unui partid important as fugi de la guvernare, acum in plina criza economica, ca Dracul de tamaie si as sta linistit in opozitie. Oricum, la Bacau, de la fiecare partid au castigat niste mahalere, care nu au ce cauta in Parlament si au pierdut persoane cu oarecare notarietate, fapt ce s-a intamplat si pe plan national. Ce cauta mahalagioiull de Prigoana, in Parlament sau curvetea de Udrea sau cartoforul de Popescu si marlanoiul de Vlase din Bacau? Nu erau mai nimeriti Razvan Teodorescu, Norica Nicolau sau Minodora Cliveti? Acesta este electoratul si poporul trebuie sa fie reprezentat si de marlani, curve, cartofori si mahalagioi.
Insa totul ar fi bine si frumos, daca n-ar circula niste zvonuri prin targ, pe care le-am aflat imediat ce am venit acasa.
Cica primariile, printre care si Primaria Bacau, nu au bani si nu pot sa plateasca salariile, inclusiv ale cadrelor didactice. De exemplu, Primaria Bacau a oprit finantarea, pe proiecte, pentru Caminul de Batrani, a inchis Cantina Sociala si nu a platit ajutoarele sociale. Guvernul are visteria goala si Banca Nationala nu vrea sa-i acorde imprumuturi, pentru ca ar avea datorii, pe care nu le poate plati. De asemenea, nu au fost platite lucrarile de reabilitari si renovari, iar Primaria Bacau a oprit lucrarile de termoizolare a blocurilor. Acum urmeaza intrebarile: sunt zvonuri sau sunt realitati? Daca sunt zvonuri, cine are interesul sa lanseze zvonurile? Cei care sunt impotriva Guvernului sau insusi Guvernul, pentru a le taia cheful celor care vor sa guverneze, prezentandu-le o situatie catastrofala? Daca este adevarat, ce va urma? Nu se stie! Eu stiu un lucru, care mi se pare cel mai grav: romanilor li se inchid portile de finantare! Acest lucru l-am simtit pe pielea mea si mi s-a aratat obrazul, pentru ca avem un Presedinte, care ne face de ras, la toate intalnirile bilaterale. Ce este de facut?
Nu stiu, pentru ca traim vremuri grele, cand analfabetii judeca persoane care au facut ceva pentru tara aceasta, cand ticnitii sunt lasati sa vorbeasca pe toate posturile tv, aburind poporul, cand oamenii de seama mor rapusi de boli, care nu au leac, cand fostii turnatori din inchisorile comuniste sunt ingropati cu onoruri militare, cand bolile depresive se inmultesc si nu se cauta leac pentru ele. Cand se petrec atatea lucruri grave, ne mai aplecamsi urechea la zvonuri, pentru a ne incarca negativ .
Pe curand, dragii mei cititori onesti si sper sa avem vesti bune!
Earnest

Niciun comentariu: