joi, 29 noiembrie 2018

EARNEST VĂ RECOMANDĂ O CARTE (XLVI). ZIARELE ROMÂNIEI MARI

  De-a lungul a trei ani, v-am recomandat romane, proză scurtă, cărţi de istorie, filosofie, de cultură generală sau de politică, reviste de cultură, dar niciodată nu v-am recomandat ziare.
   Ne desparte o zi de la Sărbătoarea Centenarului.  Deşi se face multă publicitate pentru colecţia ,, Ziarele României Mari", îndrăznesc şi eu să vă recomand să cumpăraţi, măcar una dintre colecţii, pentru a trăi cu emoţie evenimentele de acum 100 de ani. Sunt redate actele Unirii ( îmi veţi spune că le găsiţi şi în unele manuale de istorie sau pe Google), descrierile, comentariile, impresiile corespondenţilor de  presă la evenimentele de la Chişinău, Cernăuţi şi Alba Iulia, analize ale comentatorilor politici din acele vremuri, manifeste.  Aceste colecţii ne duc în vremurile pe care noi nu le-am trăit şi ne fac să ne simţim contemporani cu strămoşii noştri. 
   Oare putem privi spre viitor, fără trecut?
  Pe curând,
  Earnest
Pentru ea
Versuri de Grigore Vieru
Muzica: Ion si Doina Aldea Teodorovici 
https://www.youtube.com/watch?v=FnyCXGTUK-E

Un comentariu:

Diana spunea...

Felicitari pentru articol